środa, 30 grudnia 2009

Mydełko FA

Kijanka (jak mówi Adaś) albo i kaczątko (jak mówię ja) na razie nie daje żadnych znaków życia... co jest raczej normalne jak się ma 5mm wielkości. :P Ale już zaczynamy się niecierpliwić: czy ta ciąża musi tak długo trwać i tak powoli? Żeby chociaż brzuszek był większy, jakieś pierwsze ruchy, COKOLWIEK! A tu nic.
   A nie, przepraszam - moje piersi są wielkie jak arbuzy. :P Wielkie i cholernie na wszystko wrażliwe. Ale przede wszystkim jednak ta wielkość, niespotykana u mnie nigdy wcześniej. W sumie fajnie - zaczynam wyglądem przypominać klepsydrę: wcięcie w talii nadal jest, biodra szeroko, biust też... Adam się cieszy - w końcu ma przez jakiś czas żonę-cycolinę ("chciałbym cię mydlić mydełkiem Fa, byłoby fajnie, szabadabada...") i straszliwie go to kręci. A że kijanko-kaczątko nie skarży się na żadne niedogodności w trakcie seksu, więc sobie nie skąpimy. :D Świąteczne kalorie trzeba jakoś spalić, prawda?

5 komentarzy:

  1. agatha_88@vp.pl, 2009-12-31 07:4511 lipca 2011 04:52

    Wcale nie trwa długo - zobaczysz jak szynko zleci nawet się nie obejrzysz a kaczątko będzie razem z Wami...
    A jak zacznie kopać i wpychać nóżki pod żebra szczególnie jak będziesz chciała odpocząć - będziesz chcieć żeby jak najszybciej znalazł się na świecie

    OdpowiedzUsuń
  2. No może i tak. :P Ale na razie dłuży się nam, bo nie ma jeszcze żadnych fizycznych przejawów dzieciaczka. A już chcielibyśmy je zobaczyć. :)

    ~kaczunia, 2010-01-02 17:35

    OdpowiedzUsuń
  3. swiruskaxd@onet.pl, 2010-01-03 14:3711 lipca 2011 04:53

    Oj czas naprawde szybko leci :D Ja dopiero test robiłam, a maleństwo już kopie i jutro zaczynamy 21 tydzień ;p Nawet nie będziesz wiedziała kiedy Zacznie kopać i brzuszek rosnąć:) A co do biustu fakt szybko rośnie :D hehe :P Ja byłam prawie płaska a teraz nie moge już tego powiedziec, bo sie w miseczce B juz nie mieszcze :P
    POzdrawiam
    linka

    OdpowiedzUsuń
  4. a_net_ka@buziaczek.pl, 2010-01-03 20:5511 lipca 2011 04:53

    oj zleci Ci szybko ;) a przyjemności sobie nie żałujcie;) bo różnie potem może być a na koniec już nie można :(

    Kffiatek

    OdpowiedzUsuń
  5. No na początku się ciągnie, ale zobaczysz że za niedługo już będą ruchy, a potem to już szybko przeleci;)
    M.MAMUNIA

    OdpowiedzUsuń