niedziela, 14 marca 2010

Ruchy

Mój suwaczek jest bardzo optymistyczny. Sugeruje mi, że już powinnam odczuwać ruchy bobasa gdzieś tam w środku brzucha. A ja nie odczuwam. Nie, już nawet nie jest mi przykro, że "nie jestem pierwsza". Kiedy poskarżyłam się mojej gince na ostatniej wizycie, że nic nie czuję i że już powoli zaczynam w panikę wpadać, że może dziecko nie żyje albo co, to doktorka się tylko uśmiechnęła i powiedziała, że to tak ok. 20 tygodnia zwykle i żeby nie przesadzać. Suwak mówi jedno, lekarz drugie, książki starają się wyważyć i piszą "między 16 a 22 tygodniem" - to bardzo wygodne, taka rozpiętość półtoramiesięczna. Także nadal czekam, ale czujnie, co wieczór, wsłuchuję się w brzuch, przykładam ręce i mam nadzieję, że może dziś...
   Moja Mądra Książka Ciążowa mówi mi, że kończę czwarty miesiąc w tym tygodniu i zaczynam piąty. Wyglądam za to tak samo, jak w trzecim :P, a czuję się jak w pierwszym. :P Stanęłam sobie dziś na wagę, żeby się przekonać, ile tak naprawdę mi przybyło i wyszło jakieś 3kg. Czyli prawie-że zgodnie z książką przeżywamy tą ciążę razem z bobasem. Spokojnie, bez nerwów. Aż to dziwne i straszliwe czasem, że nie mam o czym pisać, bo się sensacje żadne nie dzieją. :P Teraz byle do 20 tygodnia, czekam na pierwsze kopniaczki malucha.

4 komentarze:

  1. PrzemekS, 2010-03-14 21:4112 lipca 2011 12:57

    u nas 17-nasty tydzień Aniu... aż pierwsze kopniaki się pojawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ivette, 2010-03-15 08:1012 lipca 2011 12:57

    uff ulżyło mi:) ja tez niczego nie czuje i czekam z niecierpliwoscią na te ruchy:) wszystko jest w porządku, na pewno je poczujemy w końcu:))
    pozdrawiam wspierająco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. judith88@poczta.onet.eu, 2010-03-15 11:5812 lipca 2011 12:58

    Ja poczuam kopniaczek dopiero w 19tc, wiec jeszcze masz czas!napewno puczujesz predzej czy pozniej:)pozdrawiam, zuczkowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyszła pani T., 2010-03-15 13:2912 lipca 2011 12:58

    Jedziemy na tym samym wózku na ostatniej mojej wizycie miałam ten sam problem;p Ale w sobotę poczułam 2 razy delikatne "puknięcia" w brzuchu a jestem juz w 20 tyg. wiec nie ma co się martwic;p

    studiująca mama

    OdpowiedzUsuń