środa, 23 lutego 2011

I znów nagroda...

... ale tym razem dla mnie. :) Pojawiła się na blogach jakaś nowa akcja, do której nominowała mnie Ivette (http://maybebaby-ivette.blogspot.com/). A o co kaman?

SUNSHINE AWARD
Zasady przyznawania wyróżnienia:

1.Podziękowanie za wyróżnienie (dziękuję bardzo)
2.Umieść u siebie link do osoby która Cię wyróżniła (patrz wyżej)
3.Umieść u siebie logo wyróżnienia
4.Przekaż nagrodę kolejnym 10 blogom (patrz niżej)
5.Umieść link do tych blogów (--"--)
6.Powiadom o tym nominowane osoby (się zrobi)
7. wymien 10 rzeczy, ktore Cie uszczęśliwiają
 
To ja najpierw wymienię te rzeczy-nie-rzeczy, bo to fajniejsza część. :)
 
CO MNIE USZCZĘŚLIWIA:
1. Mój cudny synek: że rośnie, że gaworzy, że jest taki słodki i do schrupania na raz.
2. Adam, zwłaszcza jak jest z nami w domu i wspólnie spędzamy czas. (czuję, że rymuję)
3. Nadchodząca wiosna -czy wiecie, że w Dublinie już kwitną forsycje? I krokusy, i żonkile. :D
4. Coraz mniejsza ilość dni do powrotu do Polski!
5. Ślub mojej siostry. :) Już w maju! :D
6. Kolejna przeczytana książka po angielsku i już kolejna w trakcie. I niech mi ktoś powie, że trakcie karmienia nic się nie da robić. :P
7. Nowe znajomości z młodymi mamami i wspólny wypad do kawiarni. :)
8. Niespodziewane prezenty, nawet drobne - kocham niespodzianki!
9. To, że z własnej woli przetłumaczyłam artykuł z angielskiego i to się komuś przydało, i mi podziękowano. Miło.
10. Wolne 2h tylko dla siebie. :D Czyli czas na relaks, prysznic, balsamy, maseczki itp. :)
 
    Czas na moje nominacje: nominuję wszystkie czytane blogi, do których linki mam po lewej stronie. :P Bo taka radosna nagroda należy się wszystkim. :) Ale linkować tutaj dodatkowo mi się nie chce - sorki. Moja przeglądarka ostatnio ma jakiegoś focha na Onet i muszę korzystać z innej (IE), która jest dramatyczna w obsłudze.
 
Uff, no i nawet dość szybko poszło. A teraz uciekam korzystać z moich dwóch godzinek tylko dla siebie. :)
 

2 komentarze:

  1. Mama, 2011-02-23 15:5129 lipca 2011 14:32

    No wiec dziekujemy za nominacje, a co :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Krasnal, 2011-02-24 01:0529 lipca 2011 14:32

    Forsycje, powiadasz, forsycje?;D U nas na razie biało i kompletnie zimowo i ani nawet na myśl mi jeszcze forsycje nie przyszły...

    OdpowiedzUsuń