środa, 1 sierpnia 2012

Pam

Co to jest "pam"? Otóż to jest PAN. Osobnik płci męskiej, dorosły. ;) Moje dziecko zaczyna zamiast "co to?" na każdą osobę w okolicy (i na wszystko inne, na co nie umie wypowiedzieć właściwego słowa :P) mówić "pam". Na razie na kobiety też mówi "pam", na co ja - nieubłaganie - powtarzam, że to jest "pani".

Ciekawe, kiedy załapie? ;)

A dziś przy kąpieli Antoś wołał tatę "Ada!" (mój mąż ma Adam na imię). Niech się tata nie zdziwi, jak mu niedługo syn zacznie po imieniu mówić. :P

3 komentarze:

  1. PAM - doskonale znam to słowo, bo u nas tak samo króluje w dziecięcym słowniku i oznacza i "pana" i "panią":) Jeszcze z tysiąc razy trzeba będzie prostować, że PAM to "pan" i dziecię zrozumie, może;) Pozdrawiam. Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. a mój synek mówi np. "chciałam" a ja mu powtarzam że ma mówić chciałem bo jest chłopcem też mam nadzieje że się nauczy i zrozumie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to bardzo "modne" mowic do rodzicow po imieniu, ale nie wiem czy sama byc chciala zeby moje dzieci mowily w ten sposob, czy raczej mama i tata.. we Francji do ciotek i wujkow mowi sie po imieniu...

    OdpowiedzUsuń