czwartek, 10 lutego 2011

Wodny bobas

Udało się!
   Od stycznia próbujemy z Antkiem zapisać się na kurs pływania dla niemowląt. W Dublinie jest bardzo fajna i polecana szkoła Waterbabies, ale lista chętnych jest długa i nie było pewności, czy damy radę zacząć w lutym. Apliakacja wysłana, czekanie, nic, nic... Aż tu wczoraj sms od Waterbabies, że jest miejsce! Ha! Dziś przez telefon dowiedziałam się wszelkich szczegółów i Antoś jest oficjalnie zapisany na 9tygodniowy kurs dla początkujących wodnych bobasów. :) Cieszę się jak wariatka, bo już dawno chciałam z nim na taki kurs iść, chyba odkąd u Żuczkowej zobaczyłam zdjęcia z takich zajęć w Wiedniu. Już nawet się zorientowałam wstępnie, gdzie są takie zajęcia w Poznaniu... a potem musieliśmy wyjechać i dupa blada, kurs przełożony na nie-wiadomo-kiedy.
    No i zapisaliśmy się tutaj, bo kto to wie, kiedy my do tej Polski wrócimy, a basenu było mi strasznie żal odpuścić. Owszem, finansowo jak sobie przeliczyć, to wychodzi tutaj drogo, ale już trudno - nie samą mamoną człowiek żyje. :) Zaczynamy od najbliższego poniedziałku, czyli w Walentynki. :) Ot, taki prezent nam wyszedł. Zwłaszcza, że tego dnia Antek skończy dokładnie pół roczku, więc okazja podwójna.
   Teraz muszę tylko kupić sobie jakiś przyzwoity strój kąpielowy, bo swojego z Polski nie wzięłam. No i pieluszki do pływania. I byle do poniedziałku, 10:00 rano! Ach, nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że to będzie fajna przygoda dla Antka.

11 komentarzy:

  1. justynafb@onet.pl, 2011-02-10 15:5329 lipca 2011 13:26

    Zazdroszczę, u nas w mieście niestety nie ma nic takiego :-(, bo chętnie bym poszła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolina., 2011-02-10 17:3029 lipca 2011 13:26

    Zdjecia u Zuczkowej sa rewelacyjne, tez sie na to napalilam,ale niestety nigdzie w okolicy nie ma takich zajec, najwyzej 150 km ode mnie, ale na takie podroze to Hubcio jest jeszcze za Maly :/

    OdpowiedzUsuń
  3. olguska, 2011-02-10 19:4429 lipca 2011 13:27

    My z Mateuszkiem nie chodzimy na kurs ale na basen owszem lubi wode i świetnie sie bawi na basenie. Warto Maluszki już oswajać to przydatna nauka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mama Kangurzyca, 2011-02-10 20:3429 lipca 2011 13:27

    Fajne są wielorazowe kąpieluszki, w PL do nabycia np tu:
    http://www.pieluszkarnia.pl/product-pol-24--Imse-Vimse-Plywaczki-czarne-jaszczurki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. olunias0@poczta.onet.pl, 2011-02-10 23:3329 lipca 2011 13:28

    Witaj !
    Na pewno to będzie fajna przygoda dla was obojga . Dobrze , że coś takiego istnieje - jak basen i to jeszcze kurs . Nie wiedziałam , że są takie pampersy do pływania , ciekawe..zawsze myślałam jak to możliwe , że takie maluchy pływają skoro im nie można powiedzieć żeby wcześniej skorzystały z toalety he he.. teraz już wiem .
    Jakbyś mogła to przeslij mi zdjęcie Antosia , dawno go już nie widziałam . Pewnie sporo podrósł..już pół roczku.. czas szybko mija ;)
    Teraz moja koleżanka jest w ciąży..jestem ciekawa jak jej dzieciątko będzie wyglądało :)

    POzdrawiam , Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. poli_love@buziaczek.pl, 2011-02-11 16:4729 lipca 2011 13:28

    u nas to sie nazywa bebe nager, czyli cos w stylu "dziecko plawak" my na to chodzic nie bedziemy, ale zamierzamy zabrac Emme na "normalny" basen, ten normalny dla dzieci ma ponad 30°C ciepla dlatego nie jest tak zle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. alex255@onet.pl, 2011-02-11 21:4129 lipca 2011 13:29

    Oj zazdroscze ... tez chcialam z kubkiem chodzic na basen ale jak sie okazalo on nie moze ze swoja muko nurkowac wiec nici z basenu dopoki nie zrozumie co wolno a czego nie.
    By the way - milego plywania ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. alex255@onet.pl, 2011-02-11 21:4229 lipca 2011 13:29

    ps. Wiesz ze zostalas mama dokladnie tego dnia, kiedy ja bralam slub ? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Katarina78, 2011-02-13 11:0329 lipca 2011 13:30

    Też się nad tym zastanawiałam ale boje się, że jest jeszcze za zimno i może go przeziębię po tym basenie..?
    Napisz jak było! I porób zdjęcia pod wodą :) Fajna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mama Kini, 2011-02-15 12:5229 lipca 2011 13:30

    No kochana gratuluje odwagi i checi ;)) ja jeszcze z Mala nie bylam na basenie, al;e chcialabym sie wybrac jak skonczy roczek i bedzie cieplej.. ;) zobaczymy co z tego wyjdzie :D

    poki co zapraszamy na nasze nowe miejsce i jesli nie dostalas hasla na maila to poprosze o Twoj adres zebym mogla go wyslac ;))

    Mama Kini

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie odwiedzę, ale tam hasła trzeba, a zaproszenia nie otrzymałam. :( mail: przejscie (małpa) op.pl :)

    ~kaczuszka, 2011-02-15 12:56

    OdpowiedzUsuń